…hogy a mi munkánkon is múlik: a vevői rátalálnak-e Önre. Egy weboldal, egy hírlevél, egy poszt annyit ér, amennyivel megnöveli az adott vállalkozás forgalmát. És ezt nem érdemes a véletlenre bízni.
Mindenki friss, érdekes honlapot szeretne. Olyat, amit meglát a szem, amit könnyű használni, és ami hibátlan. Milyen hibákra gondolunk?
Lea és Gábor a munkájukról:
"A tervezésnél mindig az a célunk, hogy a weboldal egyszerre legyen divatos – és különleges. Fontos, hogy a szövegíró által megírt tartalom és a megálmodott látvány harmóniában legyen, érdekelje a látogatót – méghozzá informatív módon.
Tudjuk, hogy a mindennapokban is mennyit számít az első benyomás. A színek, technikák, amiket használunk, nem öncélú elemek: hozzájárulnak ahhoz, hogy a látogató megértse az üzenetet, kíváncsivá váljon, majd feliratkozzon, vásároljon – attól függően, mi volt a célunk a megjelenéssel.
Ha a látogató azt az élményt kapta, amire vágyott, győztünk."
Galicza Eszter a designról:
"A design sokkal több, mint hogy valami hogy néz ki. A design funkció. Egy rendszer, ami segíti a tájékozódást.
Váncsa István mondta egy beszélgetésben: „szövegelőállító szakiparos vagyok”. Arra gondoltam, hogy én ilyen grafikus szeretnék lenni, „vizuális történetmesélő szakiparos”, hiszen még egy szórólap is történetet mesél, a design pedig, mint egy iránytű, végigvezeti ezen az olvasót.
Ebben tudok segíteni, hogy vezessük a közönség tekintetét, legyenek szemlélődőből megrendelők."
Sanna a szövegírásról:
"Hogy mi a szövegírás?
Tájékozódni + elképzelni, mit fognak gondolni és érezni az olvasók, amikor találkoznak a végeredménnyel. Mit fog kiváltani belőlük.
Ugyanarról a témáról lehet írni szárazan, és lehet emberközeli is a szöveg. Élvezetes, emészthető, sulykolás nélküli. Nem hiszek a kulcsszavak puffogtatásában – már csak azért sem, mert az olvasók ki nem állhatják, és nem maradnak az oldalon. Mindennél jobban hiszek viszont a tartalmas, de olvasmányos írásokban.
Mellesleg egy vállalkozónak nem feltétlenül van ideje a posztokra, megjelenésekre. Minél többi ideje jut arra, amihez őt ért a legjobban, annál jobban jár a cége.
Az én munkám az, hogy az olvasó szemével lássam a honlapod, a posztod, a cikked. Különben könnyen félremehet az egész üzenet. Igyekszem elképzelni az olvasót - azt az olvasót, akiből a megrendelő, a vásárló lesz."